Toppenmorgon!

 
Den här dagen har verkligen börjat bra! Vaknade på riktigt bra humör, hade min mysstund och gav mig iväg till gymmet. Morgonträning - hur underbart som helst! Jag njöt verkligen varenda sekund. Förtom lite frukost, så har jag varit runt i lilla Åmål och småhandlat lite välbehövligt. Nu ska jag vila lite och shoppa på nätet! *ler*
 
Som sagt så har tiden gått otroligt fort. Tultade iväg genom slasken och började dagen med ett härligt gympass. Körde en halvtimmes löpning i lite ökande takt. Stretchade, tränade armarna och körde slut på magen. Det är bara bra dock! Måste köra lite hårdare nu när jag kan!
 
Promenerade hem genom slaske och blev genomblöt om mina stackars fötter. Väckte H, duschade, plockade ihop lite mat och åkte till huset för lite frukost.
Väl hemma, blev det att göra sig iordning lite och sedan bege sig ut för lite småshopping. Lite lactiplus en slips och mat fick det bli. Måste förbereda lite inför Norgeresan. Så då måste jag även sätta mig med så roliga saker som att fila ner naglarna och lägga upp mina byxor. Det ska i alla fall bli jätteroligt att komma tillbaka. H sade igår att han saknar Norge och vi trivs ju väldigt bra där.
 
Före lite shopping måste jag dock sätta mig med förberedelserna, för annars kommer det aldrig bli av... *ler*
 
Hoppas ni njuter av helgledigheten!!
 
Bamsekramar!

Kommentera här: