Mysfika, underbar träning och en lite allmänt underlig dag!

Hej hej!!

Dagen började bra och slutade inte riktigt på samma sett skulle jag väl vilja säga.. Trodde på en toppendag och det har den också varit på många sätt. Jag har fått en mycket god frukost, träffat min mamma, tränat och njutit av dagen. Men alltid händer det något och idag gav det lite blandade känslor..

Lilla moi idag

Nya linnet från Monsoon i Göteborg.. Härlig färg och en snygg detalj som dock inte syns på den här bilden.. 




Efter frukosten träffade jag min älskade mamma och fikade en timme. Hur mysigt som helst! Det var ju ett tag sedan vi sågs. Mycket prat och skratt som vanligt.
När vi var klara gick jag ett ärende och sedan hem för att byta om. Idag skulle bli dagen då jag skulle få träna för första gången på över en vecka. Vilken känsla. Vad jag har längtat! Träning är en så viktig del av mitt liv. Jag längtar varje dag efter att få träna. Så är det bara.
40 minuter på löpbandet, lite armar och bra stretching efteråt, Ville inte köra för hårt. Det var superskönt!!

Kom hem och påbörjade lite sen lunch åt oss - amerikanska pannkakor. Yummie! Fast vi kör med sylt och grädde. Lönnsirap är ingen stor favorit.






När vi ätit blev det långdusch och så tog vi en sväng med bilen och parkerade på långtidsparkeringen. Mötte upp mams för att få ett armband och handlade lite innan vi knallade hem.

Kvällens outfit



Mina fina namnsdagspresent - Tack älskade mummy!!! Jag blev så själaglad!


Väl hemma har jag lagat mat. Gratinerad kyckling i ugn, med H:s ris såklart! Han är ju kung på att göra ris helt klart! Det var så himla gott. Så här hungrig har jag inte varit på så länge. Jag måste träna för att bli så skönt hungrig i magen. Det har känts lite konstigt nu i några dagar, för den har inte funnits där.




Nu ska jag ta undan efter maten och diska lite. Sedan blir det mys i soffan och med mitt fina hjärta. Vi ska självklart titta på Big Brother... *skratt*

Önskar er en fortsatt fin kväll!
Puss på er!!

Kommentera här: