Min systerdotter har lärt sig gå - wihuuu!


För en liten stund sedan kom underbara nyheter! Min lilla systerdotter G kan gå! *ler* Två små filmer med en liten skrutta på snart tio månader som tar steg för steg framåt. Man blir ju så stolt..
Tisdagen ha därmed också varit en helt underbar dag! Träning, fix, handling, städning och matlagning. Det har gått i ett - me like!

Kom iväg och tränade förut. Körde biceps och triceps, 15 minuter på vibrationscykel och en halvtimmes löpning. Så himla skönt! Givande dessutom. Mina ben var helt svajiga efter cykeln, hihi..
Handlade på vägen hem och började förbereda lite inför kvällens middag - plockmat. 

Stretchas ska det..
           

Satte fart och dammtorkade lägenheten, gjorde rent, dammsög en mycket grusig hall och hoppade in i duschen. Sedan har resten av tiden gått åt till att göra klart maten. Grillad kyckling, en grönsallad med fetaost, potatissallad, örtdressing, vitlöksbröd, nachos med salsa och crème fraiche, oliver, fetaoströra, tortillas slices fyllda med salami och carolineost, cheddarost och kalkon. Slutligen chilibearnaise och pepparsås.  Det var utsökt!

Desserten blir färsk ananas och kiwi. Jag gillar kvällar i matens tecken. *ler*

          

          

Nu blir det snart film. Vi har dock inte bestämt vad än. Det visar sig väl antar jag.

Hoppas ni har haft en helt fantastisk tisdag kära vänner!

Puss o kram på er

Kommentera här: