Glad, glad, glad!


Full fart har det varit minsann och nu är jag nedkrupen i soffan med min vetekudde på magen. Tydligen något som kommer blir ett dagligt bruk märker jag.
Har helt klart haft en superdag och är såå glad! Ja, tänk att en helt vanlig vardag känns så bra.

Handlade lite inför veckan och satte igång tvättandet. Iväg till träningen och körde löpning i en halvtimme, samt efter det stretchning. Skönt! Handlade lite till och fortdatte hem för att ta itu med mer tvätt och fixa lite lunch åt H. Hade tänkt följa med han och N till Karlstad, för att träffa sys. Men hon skulle komma hem väldigt sent ikväll, så det var synd. Better luck next time.

Duschade snabbt och åkte över till huset. Fick lite mat i magen och te efter det. Skönt och mysigt. Mycket bättre än att vara själv.
Kom hem och fortsatte mitt tvättande och har efter det myst i soffan, vilket jag ska fortsätta med ikväll och kanske även se på Bridesmaids. Vi får se.

Idag har även tänkandet florerat.. Jag pratade med det till H och man blir ledsen när man inser vissa saker och då får man känna på hur ouppskattad man är i många fall. Det känns lite hårt, för jag åker alltid... Men men..

Jag har ändå varit jätteglad idag! Så är det bara!

Puss puss


Kvällsoutfiten 
Kofta - H&M
Långt linne - H&M
Fodrade strumpbyxor - VILA

           

Kommentera här: