Kalas

 
Regnet öser ner! Helt otroligt att vädret kan vända så från dag till dag. Vi har ändå fått supergod grillad mat! Det var supergott! Ett trevligt kalas med familjen. Mat, tårta, presenter och mycket prat, som alltid. Precis som det ska vara! Dessutom har minstingen lärt sig tilltala mig, hur rörd blir man inte av det! ♥
 
Innan kalaset blekte jag tänderna lite, duktigt av mig som slarvat. Fixade mer hemma och gjorde mig klar.
 
 
Blev utsläppt hår tillslut. Alldeles för fuktigt ute!
Toppen är så snygg... Genomskinlig upptill och fodrad nedtill. H&M såklart!
Kjolen är från Mango.
 
           
   
           
 
Kom till huset och detta blev presentbordet!
          
     
Den goda grillade maten! Kyckling, kött, grillade grönsaker av alla de slag, grillad halloumi, en fräsch sallad och potatisgratäng. Massa mat - me like! Det finns inte mycket bättre än mat. Jag lovar att jag njuter av allt jag äter hemma. Så mycket älskar jag mat!
    
               
 
                
 
S hade bakat den goda tårta hon bakade på M:s födelsedag för ett par dagar sedan. Riktigt god tårta!
Väl hemma har vi tvättat ännu mer och jag borde gå ner till tvättstugan åter igen, men jag väntar tills det slutat ösa ner. Helt otroligt!
 
Nu börjar jag bli hungrig igen när jag ser dessa bilder... Måste nog besöka kylskåpet snart igen! *ler*
         
        
 
Puss o kramis!
 
 
 
 

Kommentera här: