Blodtrycksfall

 
Tjoho!!
 
Hur är allt med er? Här är det helt okej. Allt är inte på topp, mitt blodtryck sjunker lite väl hastigt de här dagarna, där av mitt illamående tror jag och min orkeslösa kropp som inte vill någon ting. Sånt är livet! Ingen idé att hänga läpp för det.. Har i alla fall haft en toppendag i mina ögon för tillfället.
 
Idag har jag fått goda råd angående det som hända skall inom fyra månader. Har ringt lite samtal och så tvättat och dammusigt lite. Alltid lika frestande med dessa vardagssysslor.
 
Tog mig till träningen och det är det enda som får blodtrycket uppåt och mig själv på en behagligare nivå. Kan vara jobbigt där och då, men bara pulsen kommer upp så kommer även blodtrycket.
Löpning och armträning blev det minsann, stretchning efter och så hem för en dusch.
 
Ja, resten av kvällen har ägnats åt att laga mat, ta hand om tvätten, prata med min kära mamma och inte så mycket mer vettigt. Jag vet att mitt liv inte låter superroligt, men dagarna får följa kroppen den här veckan. Pushar jag för mycket då kommer det inte gå så bra. Så mycket har jag lärt mig under dessa år med lågt blodtryck och hur min kropp reagerar vid mycket stress och press.
 
Kvällens outfit - Skönt slapp
 
Linne- H&M
Jeans - Har jag fått av S och har ingen aning om vart de är köpta
                           
 
                        
 
 
Kvällens delikata middag!
 
Fetaostfylldabiffar med ugnsbakta potatisskivor, samt en god sallad och sås!
             
 
 
             
 
 
 
 
 

Kommentera här: