Så lite kan göra så mycket

 
Vad tiden går fort! Imorgon är det söndag och dags för jobb och bröllop. Dessutom är det visst första juli, vilket känns ganska sjukt. Tiden går så fort. Har haft en helt underbar dag med mitt fina hjärta. Mår mycket bättre nu och är redo för ännu en vecka i Norge.
 
Ja, en toppendag har jag haft. Efter att inte ha mått så bra i veckan så känner jag mig piggare och gladare. Åt en mycket god frukost innan vi tog en biltur till Karlstad. Spontant, men vi behövde båda få lite miljöombyte och H framför allt nya skor. Så han blev två par rikare, samt en tröja och vi hann med mat och fika innan bion. Så vi hade gått om tid när det blev dags för den. Snowwhite and the Huntsman. Ganska bra film. Man  vet ju vad det går ut på lite grann, men jag gillade den.
 
 
                         
 
H:s snygga nya Dieseljeans. Cool färg och sjukt snygga!
                         
 
Maten som intogs tidigt av ett par hungriga vargar. Lunch som visst blev min middag *ler*
               
 
Har kommit hem och packat. Så nu ska jag sätta mig i soffan med jordnötsringar och te! Ja, lite ska man få gotta sig. Suget fanns så då är det bara att passa på! *ler*
 
Puss o kramis
 
 
 
            

Kommentera här: