120331


En otroligt fin dag att vakna upp till, förutom att det blåser rätt bra. Sitter nu och väntar mina älskade föräldrar som aldrig är i tid. *ler* Även om man vet att det är så, så slutar man aldrig hoppas.
Idag bär det i alla fall av mot Stockholm, dels för att fira systerdotterns 1-årsdag och dels för lite andra roliga saker. 

Somnade redan i soffan och min syster väckte mig och sa att sängen var bättre och visst är det så. Somnade lika fort och vaknade vid kvart över nio. Inte allt för död, men min hud såg inte allt för glad ut idag. Den gillar att vila sig från smink. *ler*

En lite trött fröken
          

Som piggnade till...
          

Iordninggjord och klar. Nu inväntas mina kära föräldrar, som har en tendens att aldrig vara i tid. Lite mer än en timme sena. Jag skrattar i alla fall åt det och är inte arg än. *ler*

Nu ska jag klämma på min systers axlar.

See you later!!

Puss o kram

Kommentera här: