Även lilla Arvid ser nöjd ut...



Vilken härlig dag!! Hungrig som en varg var jag, när jag möttes av en sprudlande glad kollega. En bra start på dagen helt enkelt! Frukosten åkte ner i magen och så en proteinbar. Aptiten var visst stor idag. *ler* Sedan har vi jobbat på i rask takt och så blev det lunch.

Jag skyndade ner till Lilla Saluhallen som alltid och köpte min traditionella Ceasarsallad. Hur skulle jag klara mig utan detta. Med sallad och bröd i magen kommer jag väl rulla härifrån. Nu är jag mätt och då menar jag mätt. Även lilla Arvid ser nöjd ut. *ler*

Fick dessutom ett påskägg, gissa om lyckan var stor. Då vet jag ju vad jag ska ägna mig åt i påsk. Bild kommer lite senare idag.

Nu måste jag dessvärre ta och sätta lite fart igen.

Njut av denna underbara dag!

Kramisar

Kommentera här: