Mat, mat, mat i stora lass!


Undra hur mätt man egentligen kan bli! Jag är det maximalt i alla fall. Ändå måste jag smaka på en tryffel till kvällstéet. Det ska nog gå bra. *ler*
Jobbet har gått tipptopp idag och efter det blev det en tur till min systers restaurang och hjälpte till att skruva barstolar. Resten av kväll har varit lugn och skön med en värmande dusch, mat och allmänt slappande. Underbart!

Mitt fina påskägg!
              


Den goda lunchen som bara slank ner i den hungriga magen...
              

Jobbet flöt på idag och vi hann med allt som skulle hinnas med. Kan nog bli lite mer jobb där, vilket bara är roligt. Det var en otroligt trevlig dag och efter jobbet gick jag ner till syrrans restaurang - Agapi. Hon höll på och skruvade stolar, så jag passade på att hjälpa till lite. 
När det var klart, fixade de mat åt mig och så åkte vi hem. Min snälla syster fixade en kycklingsallad, med fetaost, grillad halloumi, en grekisk hårdost, vitlöksbröd och tzatziki. Jag orkade bara lite mer än halva portionen. Min magen stod i så många hörn den bara kan. 


              

Hann även med en lång, varm dusch, lite slappande vid teven. Har pratat med mams och så kollar jag lite på om jag kan ordna ihop något bra.

Nu ska jag fortsätta soffmysa! Imorgon blir det 1-årskalas med familj i Stockholm. Så då kommer det vänta full fart.

Önskar er en fortsatt fin kväll!

Puss och kramis

Kommentera här: