120525


Hej på er!!

Snart ska jag bege mig ut i solen igen! Tvätten ska igång bara, så ska jag njuta av hur underbart det är ute! Ska inte ni om ni inte jobbar då förstås?
Hade skönaste sovmorgonen på länge! Sov till halv elva och det var välbehövligt for sure. Annars vaknar jag innan nio vare sig jag kommit i säng sent eller inte.

Igår gav jag mig av på en helt underbar promenad. Var uttråkad och mitt promenadsällskap fick förhinder. Så med mamma i telefon var jag ute och powerwalkade i en timme. Det var helt sjukt skönt! Att rekommendera - ja!

H fick ondare och ondare i ryggen igår och idag är han som en stel pinne. Han måste gjort något fel på gymmet igår så idag måste han dit och se vad som är fel. Typiskt min pojke. Alltid ska det hända något! *skratt*

Imorgon väntar Norge, så idag ska jag bara njuta av det här underbara vädret och inte tänka på något viktigt förutom att njuta. Sedan väntar vardagen med jobb.

Puss o kram på er så länge!

Kommentera här: