120531


Hej mina vænner!

Fem dagars arbete har redan passerat førbi, sjætte dagen ær på gång och tre dagar till væntar. Tiden går fort och jag hinner inte reflektera øver hur fort det går. Maj ær snart slut och jag har inte hunnit kænna av så mycket mer æn att jag har hunnit njuta av sol, personalfest och jobb. *ler* Imorgon ær det juni och æven den månaden kommer nog gå i rasande takt.

Ænda sedan jag kom i lørdags har tiden sprungit førbi. Sov inte så mycket på natten från fredag till lørdag, men trøtt var jag inte før det. Pigg var førnamnet trots att jag varit ute och gått en och en halv timme minst på kvællen. Det avr så varmt och det var bara så skønt att vara ute och røra på sig.

Væl hær var det full fart med det stora event som var. Jobbade från elva till sent, men han sjælvklart njuta av Sveriges vinst i Melodifestivalen. Men æven den dagen gick førbi.
Søndagen - kaosets dag. Møte, fix och trix, jag hade brøllopsprovsmakning med ett par gæster och sedan avr det allmænt kaos. Men klcokan fyra fick jag snabbt byta om och gøra mig fræsch før att sedan vara på båten en kvart senare på væg till bæsta chefens avslutningsfest. 
Vi hade en helt underbar dag/kvæll på øn. Sol, god dricka, grillat och mycket glædje. Det kunde inte ha blivit bættre. 
Jag, H och några andra tog båten kvart i tolv till øn. Ænnu en dag væntade ju med jobb.

Efter det så har allt bara varit jobbrelaterat. Mycket runt omkring och mycket att ta itu med. Mycket som ska løsas. Men det har gått. Dock så kommer alltid trista saker upp, men vad ska man gøra? Allt man kan gøra ær att førsøka. 

Sedan fick jag en annan tråkig nyhet igår. Man blir ledsen øver saker man inte kan gøra något åt, mer æn att finnas till.
Æven andra saker som kænns lite trist angående andra saker ær nær man førsøker men inte får gensvar. Just nu vill jag inte fokusera på sånt. Men det ær tråkigt att det ska behøva bli så.

Nu væntar jobbet på mig igen!

Puss o kram till er!! 

Kommentera här: