121031

 
Hej hej!!
 
En ny dag är här och jag är ledig. Skön känsla om jag ska vara ärlig. Har verkligen behövt vila kroppen och förstår inte att man kan bli så trött.. *ler* Fick sova ut även idag, vilket kan ha berott på att jag var"tvungen"att se klart på sista avsnitten av Game of Thrones. Nu längtar jag efter de nya som kommer nästa år!
 
Gårdagskvällen blev relativt lugn. Fixade lite här hemma,gjorde iordning lite mat till oss och så tittade vi i stort sett bara på Game of thrones. Såg fem avsnitt och kunde ha fortsatt om det fanns fler. Helt otroligt att man kan bli så fast i en tv-serie. Tydligen så kan man.  Dessutom är det rätt skönt att bara kunna vara och inte stressa runt, eftersom det är vad de sista månaderna har inneburit.
 
Idag vaknade jag upp rätt sent och har försökt fixa med teven som slutat fungera.  Ett fel någonstans visade det sig. Ska strax bege mig för att lämna in min stövletter på omklackning, köpa mina lactiplus osv. Sådana småsaker som tillkommer i vardagslivet.
 
Vad ska ni hitta på idag?
 
Puss så länge!!
 
 
 

Kommentera här: