Hemgjorda köttbullar!

 
 
Härliga kväll!! Ett otroligt skönt träningspass är avklarat och god mat uppäten. Hemgjorda köttbullar, med potatis och brunsås. Det är inte mycket som slår det!
Nu är det mys som gäller resten av kvällen! Dagen har för övrigt varit toppen och jag ser fram emot en ny dag.
 
Blev en sen frukost och så har det som sagt utförts lite ärenden. Har vilat, färgat ögonfransarna och plockat hemma. Handlade, det som jag trodde var allt, men självfallet glömde jag några saker, som blev att inhandla senare ikväll.
 
Emellanåt så hann jag åka iväg och träna. Körde intervallträning i 40 minuter. Det var bara så underbart skönt! Man får så myckt energi! Adrenalinkick!!
 
Mörk bild innan träning...
Hittade ett program där jag mixtra lite md bilderna. Ingen retuschering, I'm all natural dock.. Men lite pratbubbor och textinlägg osv. Lite coolt.
 
          
 
          
          
Åkte förbi huset för att få träffa H:s systerdöttrar lite. Mysigt! Det lilla trollet var tokig som alltid och busade en hel del.
 
Kom hem, duschade och lagade mat! Det blev supergott och jag är verkligen supermätt!
 
          
 
Nu blir det därför soffmys med min man om en liten stund och te!! Tänk att jag kan säga såå... *tihi*
 
Puss på er!
        

Kommentera här: