130430

 
God Morgon!!
 
Ja, det blev sovmorgon även idag! Somnade sent och vaknade sent.. Känner mig piggare nu när morgonkaffe är intaget. Ska snart ta itu med tvätten och senare väntar Norge! Härligt, härligt!
 
Gårdagen blev en lugn dag, precis som beskrivet.. Vi var iväg på småärenden och det tog sin lilla tid. Sedan bar det av och fikade med en god vän, innan vi fortsatte vidare för att handla. Tog hand om tvätten och var ute och åkte en liten sväng.
Väl hemma skulle det handlas mer, tvättas, fixas osv... Tiden sprang iväg och självklart fick jag ett och annat att göra under tiden.
 
Mat fixades och det blev en mycket lätt middag. Grillad kyckling och grönsaker. Gott, men i stort sett inget som behöver förberedas. Det gillar jag! Speciellt när man är trött. Får jag ett par dagar ledigt, så ska jag ta hand om min man har jag sagt och laga god mat som tar lite tid.. *ler*
 
          
 
Avslutade kvällen med filmen Jack Reacher och OLW:s nya Cheez Hearts. Mums! Bra avslut, men efter att ha somnat ett par minuter i soffan under filmen, så kunde jag inte somna när jag lade mig, så kröp upp i soffan igen och såg på tv tills halv ett. Andra försöket gick mycket lättare och klockan väckte mig så snällt. *ler*
 
Nu ska jag starta dagen med att få lite smink på mitt livlösa ansikte.
 
Önskar er en helt underbar dag!
Kramisar!

Kommentera här: