10 saker ni inte visste om mig

 
  1. Min favoritfilm vid 6 års ålder var Dirty Dancing och den tittade jag på varje gång jag fick chansen.
  2. Som liten sjöng jag och tävlade i olika sångtävlingar.
  3. Jag älskar att prata och kan prata i timmar! (För er som inte redan visste det.)
  4. För tillfälligt har jag ca 45 par skor (jag har varit så duktig och kastat ett tiotal, samt skänkt bort en del).
  5. Min favoritgulost är Boxholms Carolineost.
  6. Jag ogillar att äta på Mc Donalds och Burger King. Förutom att jag åt en hamburgare där i början av min graviditet, så var jag nog femton år senast jag köpte en hamburgare där. (Däremot gillar jag att laga hamburgare hemma!)
  7. Drömmer om att kunna resa till Maldiverna. (Hoppas på en försenad bröllopsresa dit om något/några år.)
  8. En av mina favoritdrinkar är Captain Morgan och Coca-Cola.
  9. När jag gick ut gymnasiet hade jag toppbetyg i allt förutom två ämnen.
  10. Jag älskar te!
          

Kommentera här: