130130

 
 
          
                                     Gårdagskvällens mumsiga avslut!
 
Hej hej,
 
Sista lediga dagen och det känns skönt att sätta fart igen. Idag har det hunnits med både det ena och det andra. Lägenheten är nystädad, packningen är halvklar och jag har varit och fått mig ett skönt träningspass. Nu väntar ytterligare lite saker och sedan tänker jag ta mig ännu en lugn kväll hemma!
 
Det ska bli så skönt att bara vara hemma. Ganska sjukt att man kan njuta så mycket, men hjärnan går på högvarv i alla fall just nu. Finns så mycket som jag oroar mig över inför framtiden. Det är nog det som är mest påfrestande. Det finns så mycket som jag vill som jag inte vet när det blir av, men min vilja är bland det sista som sviker mig. Jag tänker kämpa på för att få det jag vill och komma dit jag vill.
 
För övrigt vaknade jag upp vid tio imorse. Somnade sent på grund av en konstig känsla i kroppen. Mycket på grund av det jag nyss skrivit. Var dock skönt att se på film innan och äta jordgubbar med grädde! Sommarfeelings!! Vi såg Snabba Cash 2, har ni sett den?
 
Väl uppe imorse blev det morgonstund, följt av frukost och sedan städning hemma. Dammet började gå mig på nerverna. Påbörjade packningen och drog till gymmet efter det.
Idag fick det bli en halvtimmes löpning i skönt empo, följt av powerwalk. Körde rygg och armar, stretchade och kunde sedan promenera hem igen. Härligt!
 
Strax efter att jag kommit hem, så kom även H. Vi åt lite och nu måste jag ta och fortsätta här hemma. Har dock dålig inspiration gällande vad vi ska äta ikväll. Tänk att det kan vara så svårt! Men men.. Med lite tänkande så ska jag komma fram till det med.
 
Kram så länge
 
 

Kommentera här: