130731

 
Sista dagen på denna månad är kommen och nu väntar en ny månad med nya saker som händer. Självklart mycket jobb, men framför allt en semesterresa i slutet av augusti! Hur underbart som helst!!
 
Tiden tickar på i snabb takt, åter igen. Det är tydligen inte bara den som tickar på... *ler*
 
          

Jobb, jobb och mer jobb väntar. Á la carte väntar varje dag, men även ett stundande bröllop. *ler* Ser fram emot detta och hoppas naturligtvis som alltid att det ska gå bra och problemfritt. Ett underbart sött och ödmjukt par, som jag verkligen önskar all lycka ska äkta varandra.
 
Det har inte hunnit hända så himla mycket mer. Vi kämpar på, njuter av den lilla lediga tiden vi har på kvällarna och jag försöker komma ut och röra på mig. Mitt senaste inköp - stödstrumpor, har kommit att bli en av mina bästa vänner under graviditeten. Jag säger bara, går ni mycket i arbetet, skaffa dem i tid och njut av att inte få ont inte i benen på grund av svullnad. De är guld värda!!
 
Min fina man har fått napp!
         
 
Getterna var som alltid ute på språng! *ler*
          

Önskar er en fin kväll!!
 
Puss och kram

Kommentera här: