130627

 
God Morgon!!
 
Dags för en ny dag och dags för att snart sätta fart på dagen. Gårdagen blev rätt lugn, så nu är jag redo för lite mer full fart. Vi har lite småärenden att uträtta innan det blir jobb och sedan har jag tänkt mig en god middag vid vattnet. Det är min plan i det stora hela!
 
Gårdagen försvann fort förbi. Passade på att tvätta lite och så hämtade vi ut vagnen, för att fortsätta vidare och hälsa på S&S. Kom hem och monterade vagnen. Så fin! Vi är otroligt nöjda med valet måste jag säga. Känns fortfarande helt overkligt, men ett litet snäpp framåt är det, även om det känns så konstigt när jag tänker på det.
 
Anyway, så var jag iväg och handlade och lagade hemmagjord pyttipanna till middag. Mumsigt är bara förnamnet!
 
          
 
Vilade i soffan och halvsov mer eller mindre. Packade lite och tog hand om det sista av tvätten. Vid lite innan nio åkte vi mot S&S, där vi fortsatte med en härlig filmkväll! Bra film och mycket trevligt sällskap.
 
Vad gjorde ni igår?
 
Kramisar

Kommentera här: