Landat hos mamma och pappa!

 
           
 
Har landat hemma hos mamma och pappa och det känns rätt skönt på något vis. Jag vet att jag inte kan göra något stort och jag behöver inte känna att jag måste hinna med en massa. Det är en lättnad samtidigt som det är mysigt att få umgås lite med mina föräldrar.
 
Jag startade dagen när Lilleman somnat igen med en skön dusch. Gjorde mig iordning för dagen och packade ihop allting hemma. Vi packade in i bilen och åkte.
Kom hem till ett tomt hus, då mamma och pappa är iväg på lite ärenden. De kommer om ett litet tag, vilket blir roligt. Vi har ägnat oss till att packa upp lite och så har vi tagit en powerwalk ute, vilket var jätteskönt! Blir automatiskt en annan miljö att gå i och det är härligt att kunna variera sig. Bra för både kropp och själ! Här får jag dessutom ta i mer - mycket backar! Bra träning kallas det för. *ler*
 
Resten av fredagen blir nog relativt lugn tror jag. Får se om vi har några speciella planer när mams och paps kommer hem. Det visar sig som sagt. Ska ta och bara slappa lite nu innan mitt lilla hjärta vaknar till.
 
Ha en fabulous fredag!!
 
Puss och kram!

Kommentera här: