130929

 
 
 
              
                                        Min lilla skapelse till bröllopet igår!
 
Då var vi hemma igen efter några dagar i Norge och det var sista resan dit för min del tills bebisen är född. När den tittat ut blir det självklart ett besök! *ler*
En lite konstig känsla som inte riktigt gått in, men jag fick bästa avslutet och en otroligt rolig kväll som sista dag på jobbet!
 
I onsdags bar det av mot jobbet och vi stannade på Mc Donalds för lite frukost/lunch, innan vi for vidare. En caesarsallad blev det och så åkte vi vidare.
Väl i Norge blev det en hel del jobb och så har det varit i dagarna fyra.
          
 
Gårdagen bjöd på bröllop och som sagt mitt sista bröllop detta år. Nästa år hoppas jag på fler! Jag gillar bröllop och känner mig numer ganska lugn under dessa dagar. Allt gick toppen och bröllopsparet var mycket nöjda! Det är trots allt det viktigaste!
 
Vi hade en toppenrolig dag på jobbet och tillsammans med kollegorna skrattade vi så vi grät. Vi hade ett "moment" även igår och som magmusklerna får jobba.
 
Gårdagskvällens bröllopstårta! Har haft flera bröllopstårtor som kommer från detta bageri. De är rätt populära och visst är de fina. Det kan man inte förneka. (Inget slår dock min & H:s tårta, *ler*)

          
 
Det blev en lång dag och min fina kollegor masserade mig i vår lilla paus. En tog hand om benen och en ryggen. Det kallas för lyx! Man är glad att man har så fina kollegor runt omkring, som bryr sig så mycket! Tack underbara ni!  
 
Somnade vid tre-tiden och skulle upp några timmar senare. Så är det ibland, men samtidigt skönt att komma hem! Nu väntar en dag med vila, vila och ännu mer vila! Sedan är vi redo för en ny vecka!
 
Kram på er!

Kommentera här: