Valborgsmässoafton

 
God Morgon!!
 
Efter en god natt känner jag mig riktigt pigg och redo för vad denna onsdag kan erbjuda. Självklart väntar träning, vilket ska bli härligt! Annars hoppas jag faktiskt på att eventuellt hitta en majbrasa någonstans. Får kolla runt lite helt enkelt!
 
Kan börja med att återgå till gårdagen. Vi började vår morgon med ett frukostbesök. En journalist kom hit och intervjuade oss. Allt handlar om vår hyresrätt, då fastighetsägaren velat säga upp vårt kontrakt och höja hyran. Kommer återkomma med lite mer i ett eget inlägg.
 
          

Efter frukosten var vi iväg en sväng. Jag var ute och handlade en del, hämtade ut paket och promenerade runt. Kom hem och fixade lite. H tog Mailo till en vän och jag kom iväg och tränade. Igår väntade armar och mage på schemat. Passade på att värma upp, innan jag körde igång. Det blev helt klart ett skönt pass och efter det kunde jag i lugn och ro möta upp H.
 
Vilade en liten stund, plockade och så blev vi bjudna på grillmat hos S&S. Trevligt, trevligt! Då slapp jag dessutom laga mat, vilket är skönt. Kvällen blev lugn och H var iväg. Jag gick till sängs halv nio och har sovit rätt skönt i natt.
 
Idag vaknade vi halv åtta och har sedan dess tvättat och lekt. En typisk vardag här hemma som sagt! Nu ser jag fram emot dagens träning och vad som möjligtvis mer kan erbjudas idag! Det visar sig! *ler* Kanske vi hittar en brasa någonstans. Det är rätt mysigt ändå!
 
Önskar er en toppstart på dagen!
 
Kramis

Kommentera här: