En härligt halvspontan dag!

 
Igår efter att lilleman lämnats på dagis, tog jag mig ut på en skön powerwalk följt av lite styrketräning hemma. Hur underbart skönt som helst. Det är så bra för mig att jag har börjat träna min kropp lite mer styrkemässigt, även om övningarna görs med min egen kroppsvikt. det känns hemskt att erkänna hur svag jag är i många kroppsdelar. Nu längtar jag mest efter att kunna löpträna igen och det ska jag snart sätta igång med. Jag känner en enorm längtan för tillfället och det är bra!
 
Nu tillbaka till det jag egentigen skulle berätta om. När jag tränat, duschat och gjort mig klar, var jag redo för en liten tur till Karlstad. Det blev lite halvspontant bestämt och jag gillar att kunna vara lite impulsiv ibland, även om jag har barn. Så vi åkte iväg och H fick en naprapatbehandling bokad. Själv mötte jag upp mamma för att småhandla lite viktigt.
 
          
 

När H var färdig fortsatte vi tillsammans bort till min systers restaurang för lite lunch. Jag själv åt en Kotosalata, en grekinspirerad kycklingsallad med grekisk hårdost och fetaostkräm. Det var riktigt yummie!
          

 
Efter lunchen skyndade Jag och H vidare för att inhandla ett par vantar åt mig och så var det dags att åka hem. Ett kort, men mycket mysigt besök! Så glad att vi åkte!
Sedan var det raka vägen hem för att hämta världens mest underbara! Även om det inte var många timmar sedan han lämnats på dagis, så saknar jag honom lika mycket varje gång jag hämtar honom. När jag hämtar Mailo, känns det alltid som om han varit där en evighet. Älskade lilla solstråle!
 
 

Kommentarer:

1 ɑ n n i k ɑ:

Gott

Kommentera här: