TBT- Throw Back Thursday - Sommaren 2007

 
Sommaren innan jag blev tillsammans med H, är en av de bästa somrar jag haft. Jag kommer ihåg den sommaren med sunt leverne, mycket träning, många skratt, härliga kvällar ute på restauranger och uteserveringar,  mysiga hemmakvällar, härliga utgångar och söndagsmornar med nybakade scones!
 
Jag hade en toppensommar helt klart! Jag och min dåvarande bästa väninna delade min etta i Karlstad sommaren 2007 och det var en sommar fylld av mycket skratt. Vi hittade på många roliga saker trots vardagen. Vi jobbade på var sitt håll och gjorde saker på var sitt håll, men ändå hittade vi på så mycket tillsammans. Det var tråkigt hur vår vänskap slutade, men de här är ändå ett fint minne av den.
 
På väg till middag på en uteservering och därefter väntade en kväll fylld med biljard!
          
 
Utgång - Oh yes!
          
 
En lördag hemma i soffan iklädd mysstass!
          
 
Äppelte i Turkiet!
          
 
 
Goda alkoholfria drinkar!
          
 
          
 
 
 

Kommentarer:

1 Heléna:

Kul med gamla fotografier och minnen kring dem :)

Svar: Det är rätt härligt att se tillbaka! :-)
Dénise

Kommentera här: