140131

 
Sista januari och snart påbörjar vi en ny vintermånad. Allt har ändå en ljusning och efter februari, väntar mars och då är våren på gång. Idag har vi i alla fall en dag då det inte snöar, än så länge. Vi ska mysa på sista dagen med H, tvätta, städa lite och ut på powerwalk. Ja, mina dagar ser rätt likadana ut! *ler*
 
Vi fick en härlig kväll hemma. Lilla hjärtat kämpade på med skratt och prat, trots den feber han hade. Det var inte mycket, men lite. Vi åt mat och gott blev det!
 
          
 
Lilleman somnade vid halv nio och efter det såg vi på film och jag trodde inte att jag skulle somna, men en och en halv timme in i filmen, då klarade jag inte att hålla mina blå öppna. Så är det när man är uppe tidigt och har nätter, då man är vaken lite mer. *ler*
 
I morse var vi tyvärr vakna vid fem-tiden, kanske 40 minuter. Det är nog den tiden på dygnet jag tycker det är som svårast att hålla mig vaken, då jag helst bara vill sova. Att vakna vid två eller tre är helt okej, men vid fem, är jag bra trött. Men men, that's life och vi sov till halv åtta.
 
Nu på morgonen har vi gjort det vi alltid gör. Min plutt har varit så glad som alltid. Det är nästan den bästa stunden på dagen, då han är som allra gladast.
 
Idag väntar som sagt sista dagen med H hemma. Vi får mysa på bästa möjligt om han lyckas hålla sig hemma, så vi får se honom. *ler* Tvätt väntar, städning och allmänna vardagssysslor. En daglig powerwalk väntar självfallet också! Lika bra att köra på och förhoppningsvis ska jag börja varva mina powerwalks med att träna till veckan! Jag tar var dag som den kommer!
 
Nu väntar fortsatt morgonmys!
 
Kram
 
 

Kommentera här: