140626

 
Tänkte börja med att skriva fina torsdag, men om jag ska vara ärlig så undrar jag var det fina vädret har tagit vägen? Vaknade till solens ljus, men regnet tog verkligen över. Tur att vi hann ut på en liten promenad!
 
Åter igen har tiden sprungit iväg, men att gårdagen inte bjöd på något bloggande har sina orsaker och det kan jag inte dela med mig av. Även om ni vet mycket om mina dagar, vad som händer och sker, vad jag tycker och tänker osv, så finns det de delar jag inte kan dela med mig av. Jag kan säga så mycket som att jag var så arg att jag skakade som ett asplöv.
 
Anyway, gårdagen bjöd på en trevlig fika med fina S och hennes dotter på förmiddagen. Det var alldeles för längesedan som vi sågs enligt mig. Vi hade en del att ta igen. *ler*
 
Lilla jag - så trött jag ser ut!
          
 

Senare på dagen städades det hemma, vi var ute och gick, plockade osv. Kvällen blev rätt lugn. Mycket mer utöver det hände inte.
 
Anyway, idag är det en ny dag och vi har varit ut på ärenden, tvättat och har fixat en del. När Mailo vaknar blir det att packa och att avklara lite ytterligare saker till imorgon.
Imorgon bär det av till Norge och Mailo får vara hemma hos mormor och morfar. Den årliga Oscarsborgs Akustiske Festival går av stapeln och det ska bli roligt att få vara med och ta del av den i år med. Jag får chansen att träffa mina fina kollegor och jobba lite. Vi får se hur de går med separationsångesten bara för min del.. *ler*
 
Önskar er en fin dag!
 
Kram

Kommentera här: