Festivalhelg

 
God Morgon!!
 
Sista dagen i  juni och nu har festivalhelgen på Oscarsborg rullat förbi. En underbar helg med så mycket skratt och jobb. Tack fina kollegor/vänner för ett par toppendagar!
Idag blir en dag i lite lugnare tempo. Inga direkta planer, utan endast en för återhämtning av kropp och röst, *ler*
 
Jag har helt klart haft ett par fantastiska dagar i Norge. Vi blev upphämtade vid åtta i fredags morse och då hade allt gått i bara farten, för vi sov till tjugo över sju här hemma. *ler*
Lämnade av Mailo och fortsatte mot Norge. Jag började elva och sedan gick dagen i ett till sen natt.  Två dagar med sexton timmars arbete. Ni tycker säkert jag är jättekonstig, men jag saknar dessa långa dagar. Får väl påminna mig om detta när jag väl börjar.. Nej skämt åsido. Jag har den typen av personligheten helt enkelt!
 
Det har vart full fart båda dagarna med allt som hör festivalen till. Mycket skratt med kollegor/vänner och andra fina vänner som jag stött på. Det komiska är att det inte känns som om jag har varit borta i nio månader, för jag kommer ihåg allt som om det var igår. Trodde inte det skulle vara så, men det var det. Kan inte säga annat än att det är väldigt positivt!
 
Det finaste avslutet på en härlig helg, var när vi fick träffa Mailo igen. Det kändes som om han växt jättemycket på två ynka dagar. Som vi saknat vår lilla plutt, även om vi visste att han hade det bra.
 
Så när vi kom hem hälsade vi på H:s mamma och efter det handlades det en del, vi packade upp och bara var. En tidig kväll väntade minst sagt och det var underbart skönt! Jag somnade så fort jag lade huvudet på kudden.
 
Nu är det en ny dag som väntar! Men ska först ta och krypa till kojs en stund till!
Kram!

Kommentera här: