140331

 
Sista mars och en ny vecka väntar! Efter en bra natt är vi redo att sätta igång dagen. Har redan påbörjat dagens vardagssysslor och ska snart iväg på veckans första babyrytmik.
 
Kvällen blev lugn och skön här hemma. Mailo somnade gott och jag och H njöt av pizza till middag. Natten som väntade har varit riktigt bra och vi kände oss rätt pigga imorse, när vi skulle gå upp.
Jag har ägnat mig åt tvätt nu på morgonen och att leka med lillskrutt. Tiden springer lätt iväg och det är snart dags att bege sig iväg.
 
Håller på att se över vad vi ska hitta på den här veckan. Vill ha lite miljöombyte och har man bil, varför inte!
 
Nu måste jag ta och sätta lite fart, så vi kommer komma iväg i tid sedan.
 
Önskar er en toppendag!
 
Kram
 
          
 
 

Kommentarer:

1 Heléna:

God kväll! Hoppas din dag har varit riktigt bra!
Jag har jobbat 9:00-17:45 och sedan blev det snabb cykeltur till affären och sedan hem för att laga middag till mig och tre av barnen. Känner mig helt slut, så idag blir det ingen träning alls. Imorgon är jag dock ledig så då hoppas jag på fint väder så jag kan ta en underbart lång pw i solsken under förmiddagen - man kan ju alltid hoppas :)
Ha en riktigt fin och mysig kväll!
Kram :)

Svar: Hej! Kan tänka mig att all energi gått ur kroppen! Du tar igen det imorgon! ;-) Hoppas du får en fin avslutning på kvällen och en toppendag imorgon! Kram
Dénise

2 Heléna:

Tack :) Kram

Kommentera här: