Pumpad med energi

 
Då har det mörknat ute efter en underbart fin dag! Mailo sover och ikväll ska även jag passa på att krypa till kojs i tid. Har haft en toppendag och nu ser jag fram emot var morgondagen kan bjuda på.
 
Jag var glad att vi i god tid till babyrytmiken, men en viss liten herre vaknade precis innan vi skulle gå och var hungrig.  Egentligen lika bra!
Vi blev lite sena, men allt hade inte satt igång än, så det var bara bra. Det blev en rolig stund med nya inslag, som verkligen uppskattades av Lilleman. Han var helt fascinerad.
H kom förbi och sade hej då innan han fortsatte mot Norge.
 
Jag fortsatte dagen med att gå ut och gå med samma tjej som jag träffade i lördags. En härlig långpromenad väntade innan vi skildes åt och jag gick för att handla mat.
 
Väl hemma blev det mys med lillplutten, jag fick lite mat i magen då jag helt glömt av det idag. Skrotade runt hemma och plockad lite, småpackade osv. Mailo vakant och ätit, tog vi en tur med bilen för att tanka och hälsa på H:s mamma.
 
Lilla grötkillen - Tänk vad smaskens lite gröt kan vara!
          

 
Idag har jag känt att jag bara velat vara ute så mycket som bara går. Så fort våren och sommaren kommer, vill jag helst tillbringa dygnets alla timmar vara ute. Det kommer med all säkerhet bli många promenader i sommar. När solen tittar fram är det som om kroppen pumpas med en otrolig energi som bara väntar på att få komma ut.
Jag tror inte jag är ensam om att känna på det viset.
 
Nej, nu ska jag ta och krypa ner hos min lilla älskling! Lite sömn är så välkommet!
 
Puss och kram

Kommentarer:

1 Heléna:

God morgon!
Idag har solen hittat tillbaka och jag har sovit gott i natt så jag känner mig utvilad nu när jag har fått lite frukost i magen.
Idag blir det tvättstuga och lite städning först och sedan kan inga vilda hästar i världen hindra mig från att bege mig ut i solen på en härlig långpromenad!
Hoppas du får en underbar dag med en massa roliga energigivande inslag!
Kram :)

Kommentera här: