140508

 
Då var det torsdag och vi är hemkomna från babyrytmiken! En kopp kaffe medan Mailo tar sig en lunch-lur och även chansen att drömma sig bort till varmare breddgrader. Har fått ett riktigt lockande erbjudande. Det vore verkligen en dröm!!
 
En snabb återblick till gårdagen. Det blev en väldigt lugn dag. Vi var ute på en rätt lång promenad regnet och det var väl tur för någon träning blev inte av. H:s mamma är genomförkyld, så även om vi vill träffas hur mycket som helst, måste vi nog hålla oss borta några dagar. Hur trist som helst! Ingen träning och inget mys för vår del! Lite synd, men nu när Mailo äntligen är frisk, vill jag inte att han ska bli förkyld igen. Bakterier är bra, men när de små väl bli förkylda så håller det i sig otroligt länge och de kan inte ta samma saker som vi för att lätta på det.
Vi var hemma och slappade mest.
 
Har haft en bra natt och det var tur, för huvudvärken jag gick till sängs med var inte nådig. Trodde jag skulle få migrän. Jag som i stort sett bara får det när jag varit hos naprapat.. *ler*
Vi sov till halv åtta?! Helt underbart! Jag flög upp ur sängen mer eller mindre. *wohooo* Så mitt humör var minst sagt på topp och energin var enorm.
Morgonen har ägnats åt städning och lite plock innan det var dags att ge sig av till babyrytmiken.
 
Babyrytmiken var som vanligt en riktig höjdare. Träffade alla härliga barn och självklart även deras mammor. Det blev en trevlig fikastund efter, precis som det brukar. Vi kom inte därifrån förrän vid tolv och Mailo somnade när vi kom innanför dörren.
 
Slog mig ned och kollade mailen. Det visade sig att jag har ett fått riktigt lockande erbjudanden utomlands - underbart! Nu ska jag bara övertala H om att vi ska åka på bröllopsresa, för det har vi inte ännu. Får se hur det går, men det vore helt underbart! Det är inte ofta man får den här typen av erbjudanden och inte till ett så förmånligt pris!
 
Vad sägs om det här?
 
                   

                   

Puss på er!

Kommentarer:

1 GoForFit:

De där bilderna, herregud, drömmen att befinna sig där!

sv; Var det verkligen! Ja, det tycker jag absolut du ska göra, var hur god som helst! :)

Kommentera här: