140929

 
Ännu en ny dag och nu en helt ny vecka! En vacker dag väntar oss och jag ser redan fram emot veckans första träningspass! *wiie*
Idag väntar ännu en vanlig vardag, men det känns skönt. Det är tillräckligt mycket saker runt omkring för tillfället och det känns bra att inte ha mer att tänka på, än just vardagssysslor.
 
Om jag återgår till gårdagen lite snabbt, så hade vi en allmänt härlig söndag här hemma. Vi hade mysmorgon, jag var ute och sprang, H tränade, vi lagade mat, Mailo och jag badade osv. En riktig söndag i min mening. Vi fortsätter även denna dag med vardagssysslor, som tvätt och handling. Borde verkligen städa, men får se om jag skjuter upp det tills imorgon.
 
Just nu känns det bara bra att inte ha så mycket mer att fokusera på. Det är som sagt mycket runt omkring och innerst inne vet jag att det inte finns något slut, att det inte kommer bli bättre. Det är inte ofta jag dippar, men även solen har sina fläckar. Känner att jag inte orkar vara sådär överpositiv och glad som jag vanligen är.
 
Hur kickstartar ni er vecka?
 
Kram
 

Kommentera här: