140930

 
Morning!!
 
En helt ny dag och morgonen startade alldeles för tidigt för min smak, men upp kom vi. En helt vanlig morgon, en helt vanlig dag.. Har även idag startat dagen i lugn och ro, eller i den mån det går med ett busigt litet yrväder. Han sover en stund nu i alla fall och då passar jag på med en skön morgonstund. Det var verkligen ett bra tag sedan.
 
Så vad har hänt här? Ja, det har inte hänt något speciellt utöver det vanliga. Som jag skrev igår, så tar vi var dag lite som den kommer. Det är skönast för tillfället och lättast. Förutom träning, hemmahäng, tvätt och handling, så plockade jag upp ytterligare en kartong med för små kläder upp på vinden. Passade även på att plocka och ta itu med saker jag inte gör i första taget.
 
Även igår tog jag och Mailo ett härlig kvällsbad. Det är verkligen supermysigt om jag ska vara ärlig. Han plaskar sig trött om jag säger så och det finns inget bättre än att se honom lugn och nöjd med livet. *ler*
 
När han var i säng lagade jag mat och pratade i telefon, fortsatte även efter middagen, innan vi såg på ett par avsnitt från nya serien.
 
Det har varit en orolig natt och jag vet faktiskt inte var detta kommer ifrån. Helt plötsligt när jag åkte till Norge för två veckor sedan och lämnade Mailo och H hemma, så började Lilleman få oroliga nätter. Vi som fått in en så skön rutin, med bra nätter! Sedan dess har i stort sett varje natt varit orolig och jag kan inte annat säga än att jag längtar tills det går över, så vi kan få lite mer sömn. *ler* That's Life, eller hur? Bara en liten ovärldslig sak på kartan..
 
Nu ska jag ta och väcka den stora mannen i huset, för nu är de nog med sovmorgon!!
 
Kramis
 
 

Kommentera här: