Mailo 10 månader

 
          
 
Tio månader och snart ett år! Det ni - jag växer med stormsteg! Mamma tycker om att summera lite vad som händer månad för månad och nu kommer information om vad som hänt i det sista.
 
Att jag växer har ni säkerligen redan förstått. Jag blir större och större och efter att mamma och pappa kom hem från Norge och fick träffa mig idag, så tyckte de att jag växt enormt mycket på tre dagar, hur nu den matematiken går ihop. *ler*
 
Den sista månaden har jag lärt mig att krypa - äntligen!! Mamma och pappa är jätteglada, men jag kryper när jag känner för det. Svårare än så är det inte.
 
Vad mer? Matglad vet ni att jag är, men sötsaker, rån, riskakor eller babykex vill jag helt enkelt inte ha. Vi har provat, men det är inte alls lika gott som mat och lika bra är väl det.
Jag har provat banan igen och den här gången var det riktigt smaskigt. Vi ska prova en gång till, men jag tror att jag har jag lärt mig äta det nu.
 
Måste även berätta om Turkietresan och visst var det härligt. Varje dag var varm, men poolen var en riktig höjdare och svalkade skönt. Jag älskade att plaska varje dag. Dock var det ingen höjdare att flyga på natten, för jag hade inte möjligheten att sträcka ut mig som jag är van vid, så nästa gång vi flyger har mamma bestämt att det blir dagtid för min skull.
 
Mycket mer har jag inte att berätta. Nu längtar jag bara efter att kunna gå! Så det ska jag fortsätta öva på den här månaden.
 
 
          

Kommentera här: