Mailo 11 månader

 
 
          

 
En månad kvar och jag är ett år! Kan ni tänka er, jag har funnits ett helt år! Snacka om tiden har gått fort! Snart börjat resan mot att gå, lära mig prata, äta själv, bli ännu busigare och allt vad det andra året innebär.
 
Så vad har den sista månaden bjudit på? Som ni vet lärde jag mig ju till sist att krypa, inte en dag för sent! Nu är det inte bara ett par steg som kryps, utan nu är jag precis överallt! Det går fort och på bara några sekunder har jag tagit mig till ett helt annat rum, så det är bara för mamma och pappa att hänga på. *ler*
 
Jag ställer mig upp på knä emot saker och ibland även helt upp. Jag är rätt stadig och bestämd. Älskar att dra ut kontakter ur väggen, även om jag vet att man inte får. För har jag dragit ur den så vill jag kunna sätta tillbaka den, även om det är väldigt svårt.
 
Har lät mig säga där och peka, klappa händerna, dansa sittandes och häromdagen lyckades jag häva mig ur min säng och hamna i mammas och pappas. Hur jag lyckades har mamma och pappa ingen aning om. Det är det bara jag som vet om.
 
Mamma och pappa tycker jag växer i en rasande takt och jag gläds bara över att jag kan ta mig för mer och mer. För ju mer jag lär mig, desto roligare är det att utforska världen. 

Kommentera här: