Present

 
I förrgår var jag iväg igen och träffade min fina vän S. Vi passade på att luncha och ta igen lite förlorad tid. Att klockan sprang iväg är inget ovanligt när vi ses.
 
Hon hade med sig två presenter, en till mig och en till Mailo. Jag öppnade min direkt och den var otroligt fin och genomtänkt.
För det första är jag helt frälst i stjärnor och för det andra så var det ett otroligt fint budskap, som dessutom är något jag tror på - "Bra vänner är som Stjärnor, Du ser dem inte alltid, men du vet att de är där".
 
 
          
 

Kommentarer:

1 Johanna:

Vilken fin present! Vad härligt med vänner som känner en så väl att de vet precis vad man uppskattar och tycker om! Gillar också budskapet :)

Svar: Ja, det är riktigt härligt. Känner mig tacksam över att jag har träffat henne! :-)
Dénise

2 Vano:

Ååh vilken fin present din vän gav dig!

Kommentera här: