Mjukstart

 
Jag gillar att starta mjukt på "morgonen" och idag kan jag verkligen passa på innan dagens To-Do's ska arbetas av. Den här stunden när jag kan få sitta i lugn och ro med en god kopp kaffe är oersättlig. Jag känner att jag får en stund för mig själv, får tid att ladda energi och göra mig klar för en dag med mycket att göra.
 
 
          
 
 
Idag vaknade vi vid sex här hemma och tog allt i relativt lugnt tempo. Vi myste alla tre tillsammans innan maken blev skickad till Norge. Jag och Mailo gjorde även vi oss klara och gick till Folktandvården. Han hade sitt första besök där i dag och det såg riktigt bra ut sa tandhygienisten. Dessutom var han jätteduktig och gjorde det han blev tillsagd.
Han är nu lämnad på dagis och jag har kommit hem, fortsatt med tvätt och har nu sjunkit ner i soffan.
Tänkte ta och dricka en kopp kaffe och avnjuta ett avsnitt av min serie. Underbart!
Sedan kan jag lugnt fortsätta med tvätt, städning och packning. Även jag ska till Norge imorgon och då är det skönt att få allt klart inför avfärd.
 
 
 

Kommentarer:

1 snie.blogg.se:

håller med!! =) skön start på dagen!

2 Jossie:

Älskar verkligen att ta en lugn och lång morgon!!

3 Netti:

Får jag ingen lugn stund på morgonen så blir hela dagen förstörd. Tummen upp till lugna mornar :-)

4 Johanna - inspo för briljanta bloggare:

Va mysigt, vilken serie blev det?

Ha en super mysig dag!

Svar: Vågar jag säga det... Days of Our lives :-) Bra serie som man kan slötitta på, då det inte gör något att man missat 10 avsnitt :-)
Dénise

5 vivi:

ÅH DE STUNDERNA ÄR GULDVÄRDA !!!
De är ju de som får en själv att gå runt :)
Vilken härlig blogg & fin header du har och tusen tack för din fina kommentar <3


Svar: Visst är dem! :-)Åh, tack vad snällt! Det värmer verkligen! <3
Dénise

Kommentera här: