Ännu en härlig start på dagen

 
Ännu en träning är avklarad och idag var det lite tyngre måste jag erkänna. Vilken motvind, men jag kämpade mig igenom och väl hemma var lyckan total!
Att få komma ut och springa gör mig så peppad.
 
Imorse hade vi en supermysig morgon tillsammans. Vi gick upp tjugo i sju, Mailo fick frukost och han vill alltid lyssna och titta på sina favorit låtar på Youtube. Jag låter honom, då han är så duktig och äter i lugn och ro. Själv kan jag njuta av en kopp te, innan det är dags att förbereda honom inför dagis.
Idag passade jag på att ta lite bilder på min lilla prins och han ville att vi skulle ta bilder tillammans. Han satte sig i mitt knä och pekade på kameran. Vi tog bilder och han skrattade och skulle genast se resultatet! Det tråkiga var att bilderna med hans grimaser (som jag inte såg förrän resultatet), de blev tyvärr suddiga. Älskade skrutt, vad du förgyller våra dagar!
 

          
 
Nu väntar en relativt lugn förmiddag innan vi har en del ärenden att uträtta senare i eftermiddag.
 
Kram på er!

Kommentarer:

1 MATILDA ROSQVIST:

så lika ni är :)

Svar: Tack! Ja, vi är kanske det ibland hihi :-)
Dénise

2 N:

Skönt med bra start på dagen!

3 Vano:

Åh vilken härlig bild på er! Duktig du är som kämpar med träningen :)

sv: Ja det är dom verkligen. Dom är praktiska så slipper man spilla.

Svar: Tack så mycket! :-)
Dénise

4 princessmelis.com:

Åh vilken fin bild!! Ha en jättetrevlig helg! :)

Svar: Tack!:-)
Dénise

5 C by Caroline ❤️ :

Så fin bild på er! :)

Svar: Tack! :-)
Dénise

Kommentera här: