Ny frisyr

 
En ny vecka och jag har några dagar ledigt till. Härligt, då man har chansen att mysa med skrutten lite längre denna gång.
Vi har haft ett par härliga och slappa dagar nu i helgen och att vakna efter en god natts sömn, men till ett väder av både regn och blåst var mindre roligt.
Det var riktigt kallt när jag och Mailo gick till dagis. Kylan gick rakt igenom! Tur att jag alltid är duktig på att bylta på mig en massa kläder.
 
Till något annat, så friserade vi denna lilla herre i lördagskväll. Han satt så still och rörde inte min mer eller mindre under hela tiden. Verkligen imponerande! Sidorna och luggen klipptes, men vi lät lockarna vara kvar. De är så fina när han är nyduschad. Bilden nedan visar dagen efter bad. Det enda är att hans nya frisyr påminner lite lätt om en hockeyfrilla och det vet jag inte om jag är positivt inställd till, men blir det för långt får vi nog kapa av även i nacken. Nu ser han verkligen ut som en liten pojke!
 
          
 
           
 
Önskar er en härlig start på veckan och en underbar måndag!!
 
          
 
 

Kommentarer:

1 Helene:

Sicken sötnos! Älskar de byxorna! :D

2 Jossie:

Haha åh vad söt!!

3 Siri |Diabitfit|:

Härligt att ha sovit så bra :D

4 vivi:

Nästan sådana lockar för vår Lilleman också :) man vill ju så gärna att de ska vara kvar, men precis som sin mamma så får han lockar som lägger sig :(. Sv. ja de där jäkla vårförkylningarna alltså , håller tummarna för att jag är frisk nu iaf :P

Kommentera här: