Melodikrysset

Vaknade tidigt i morse, redan klockan åtta, har sovit så oroligt i natt. Låg dock och drog mig lite, samt spelade Sims. Hoppade in i duschen, lite nyvaken och kände mig  fräsch och pigg när jag kom ut igen. Mamma hade gjort iordning frukosten som stod på bordet och satt på radion. Det är ju Melodikrysset vid 10-tiden varje lördag, som hon och pappa löser, så vi åt frukost och löste det tillsammans.

Snart ska dem åka och göra iordning fruktkorgar till skyltsöndagen imorgon och när de kommit hem ska jag och mamma baka lite Lussekatter - *yummie mummy*. Det är trots allt riktig mysstämning inför jul. Funderar på att spela lite bra julmusik då. (Önskar att jag kunde gjort det med .....)
Sedan vet jag inte riktigt, men ska nog träna på att skriva lite journaler också, vilket vi fick i läxa förra veckan, samt drömma mig bort.....

Kommentera här: