Underbart soliga dag!

 
 
Visst har det varit en underbar dag! Sol, värme och mycket glädje! Dagen har varit mycket njutbar! Träning, solande, en härlig fika och inte minst grillkväll hos S. Bättre kan det bara inte bli. *ler*
 
Vi skulle sola idag på förmiddagen, men det ville verkligen inte vädret, så det var bara att åka hem. Städade lite istället och plockade.
Sedan blev det träningsdags och idag hann jag med både rygg, armar, 20 minuter löpning följt av 10 minuter powerwalk och en stunds cyklande på det. Mina ben ville inte mer än det. Får så härlig kramp i vaderna ibland. *ler*
Stretchade och gjorde mig klar att åka hem.
 
Snabbdusch och vi åkte upp till huset för att sitta i solen. Hur härligt som helst. Varmt och skönt, mycket njutbart!
 
Väl hemma igen blev det åter en dusch och iväg vidare för att fika med en god vän. Skönt att sitta ute i solen och njuta en timme innan vi skulle vidare till S. Där grillade vi tjejer medan H höll reda på lilla godingen M och hennes syster. Maten blev klar och det var himmelskt gott med grillat. Ett perfekt avslut på dagen!
Det blev flera portioner av denna goda mat!
 
        
 
Nu är vi åter hemma igen och jag har pratat med min kära mor. Ska nog ta och baka lite om en stund. Är så sugen på att baka, så det får nog bli något litet i alla fall. Mer än det har inte hänt här hemma hos oss, men det har varit en toppendag!!
 
Puss på er

Kommentera här: