Slit lönar sig..

 
Efter förra veckans slit, så blev jag belönad med en helt fantastisk dag och middag hemma hos mamma. Oslagbart är bara förnamnet! Hemma hos mamma infinner sig en inre harmoni som är svår att beskriva. Längtar redan tills vi åker dit imorgon.
 
Vi kom dit på lördagen och med tanke på att all min vakna tid läggs åt jobb och mera jobba .Mycket som snurrar just nu. I tillägg till det kommer flytten och all packning. All vaken tid ägnas åt antingen jobb, packning eller Mailo. En springtur hinns med oftast när jag är hemma, men utöver det, så blir det inte mycket tid sittande. At komma hem till mamma var helt underbart.
 
Mailo var sprallig och hade som alltid en enorm energi. Tur att vi tog en sväng och handlade lite och åt lite glass.
 
          
 
          
 
På eftermiddagen kom jag ut på en springtur och utöver det blev det en lugn och skön kväll. Mailo kom i säng och mamma grillade oxfilé och gjorde en helt underbart god sallad till! Mums! Det var en helt fantastisk känsla att kunna sitta där och ta det lugnt och njuta av hur harmonisk jag för en gångs skull kände mig.
          

          
 
Kramar

Kommentarer:

1 MATILDA:

Så gott! :D

2 MADDISENJ.SE:

Tack, är så nöjda med badrummet :) Vad trevligt det där såg ut

3 Vano:

Vilka härliga bilder! Maten såg så god ut! =)

Kommentera här: