Slow Start

 
 
          
 
Idag bjuder jag på ännu en bild från jobbet. Här om dagen stod jag och väntade på att våra gäster skulle ankomma till ön och det var bara så otroligt vackert och friskt ute. En helt underbar känsla.
 
Jag önskar att jag vaknat med en lika underbar känsla idag. Klockan fem tyckte lilleman att det var dags att vakna. Det är svårt att beskriva hur trött jag var. Vi låg i soffan till halv sju, så de var skönt att få ligga och vila sig och börja dagen med en slow start. Dock hade jag inte fått igång dagen utan kaffe. Vanligtvis är det mest smaken jag längtar efter, men idag var det blandade budskap, både smak och energi.
 
Vi har i alla fall hunnit städa hela hemmet och nästan tvättat klart all tvätt. Lika bra att få så mycket gjort som möjligt. Det är en sådan dag helt enkelt. Om inte annat så är det skönt när det är över.
Dessutom har vi handlat lite, så nu ska jag njuta av lite mer kaffe innan vi beger oss ut.  Lite frisk luft skadar inte och jag längtar.
 
En lugn lördag väntar helt klart och det blir inga stora planer. Ska jag vara helt ärlig, så känns det riktigt skönt.
 
Nu ska jag återgå till min busiga son här hemma.
 
Kram
 
 
 
          

Kommentera här: