090430 - Valborgsmässoafton

Tjingeling!

Här sitter en glad jag och ler. Det har varit en jättebra dag idag. Vet inte varför, men humöret har bara varit på topp. Började jobba vid sju och jag kände mig pigg. Till jobbet och fixade innan öppning och sedan dess har dagen flytit på som en dans. Åt frukost emellan och ett äpple innan jag gick till träningen vid halv två. Sprang en halvtimme. Hade bara tänkt tjugo minuter, men jag kunde baa inte sluta. Jag hade sådan energi och ville bara springa, springa och springa... *skratt* Svetten, den bara flödade... Sedan till jobbet efter magträning och stretching, fick hjälpa till lite, innan jag kunde åka hem och duscha en snabbis, för att åka tillbaka och fortsätta jobba.

Tillbaka på jobbet åt vi lite lunch, mellan allt jobb. Dolma med vitlöksyoghurt - *mums* Fixade osv innan stängning, som idag var klockan sex, pga valborg. Hem, tog en kopp te och pratade. Sedan plockade upp all ren tvätt, tvättade håret och tog lite vindruvor och te.

Nu sitter jag här, lite trött i kroppen.. Ska ta en kopp te om en stund och kanske lite mer frukt. Jag orkar helt enkelt inte äta mer mat idag.. Kanske har krympt magsäcken lite.

Imorgon är det första maj och jag är ledig - *wiie*. Kanske hjälper till något. Om inte annat ska vi grilla på kvällen och så får vi se vad som händer. Bättre updates om vad som händer imorgon, imorgon.. *ler*

Hoppas ni har haft en jättebra dag!
Kram kram


Kommentera här: