Maten var färdig när jag kom hem!

Vilken härlig dag! Jag blir helt lyrisk av solen som har varit. Det är verkligen så fantastiskt härligt!
Har nyss kommit hem från jobbet och blivit bjuden på god mat av min darling. Han hade lagat tortillas, så det var mumsigt värre och jag är jättemätt! Skönt att komma hem till ett dukat bord.

Var ju som sagt och tränade tidigare idag efter att ha tagit mina vitaminer. Körde en timme på löpbandet och det var så himla skönt. Jag bara sprang och sprang och det tog inte stopp. Den träningen är den bästa. Svetten bara rann och det kändes som en bra träning idag. Stretchade lite och körde min magträning innan jag åkte hem.
Hoppade in i duschen och sminkade till mig med lite andra färger och satte upp håret med klämmor. Sedan blev det många lager kläder och iväg till jobbet.

Det har gått bra och vi har haft mycket att göra stundvis. Sedan efter allt har det blivit städning och förberedning inför imorgon. Det har gått bra allting och vi har gjort rent vissa väggar i köket och Serpil har gjort rent sopkorgarna. Det har gått bra i det stora hela i alla fall.

Fick skjuts hem och har ätit. Så nu ska jag ägna mig åt min darling och tv:n och dricka en kopp te.

Kram så länge



Kommentera här: