091130

Hej hej!

Här kommer ett snabbt litet inlägg innan det blir dags att fixa klart maten. Har inte ens hunnit byta om till mina mysisar. Men men..

Det har varit en härlig måndag, trots att jag var lite trött imorse. Hade så svårt att somna igår, för jag var alldeles för rastlös. Usch det är lite jobbigt måste jag säga. Anyway, så var det upp och hoppa när klockan ringde imorse. Fick fixa till mig lite och skynda till jobbet.
Föreberedde allt som vi brukar och öppnade upp. Sedan fick jag en riktig kick vid halv 9 att sätta igång med städning. Städade köket och disken ordentligt och vi fixade vår toalett så den blev riktigt fräsch osv. Det var ju välbehövligt måste jag säga. Dammtorkade och fixade lite på andra ställen också.
Vid kvart i elva blev det en välbehövlig god frukost att njuta av. Fixade lite till och sedan rullade allt på tills jag slutade vid halv 4. Gick och fixade ett nytt gymkort på det nya gymmet. Jättefräscht och billigt! Det kommer bli bra tror jag, speciellt nu när de har öppet helger dessutom och sena kvällar, vilket är toppen! Första månaden var gratis dessutom, men det är ju om man använder sig utav autogiro, minst sex månader.

Mötte i alla fall upp J efteråt och gick och fikade en sväng. Satt och pratade i en timme och tog det lugnt. Efter det hämtade jag bilnycklar och åkte till Ica. Handlade mat till kvällens middag. Det ska bli tex-mex, så jag ska strax sätta igång med köttfärsen.

Kom hem och fixade grönsaker, sås etc. Satte igång och dammsög och dammtorkade ordentligt överallt och gjorde rent badrummet. Skura får jag fixa imorgon, för har inte hunnit mer, men man kan inte hinna med allt.

Nu måste jag ta och fixa lite mat... Kommer tillbaka senare!

Kram

Kommentera här: