100831

Sista augusti redan, kan ni tänka er? Tiden går så otroligt fort att det känns som om man vore ett löv som virvlade runt i vinden, som blir äldre och äldre. *ler*
Idag var det i verkligen höstkyla ute - redan! *brr* Tog bilen ner till cafét och hade som vanligt svårt att se ngt på grund av imman på rutorna som inte försvinner, pga fukt. Måste ha en torrboll!

Kom ner och förberedde allting inför öppning. Öppnade upp, städade en del, fyllde på glass, fixade de sista baguetter, städade lite mer, fyllde på saker etc. Vid nio åt jag lite. Känns att jag inte är helt hundra idag, så vila är ett måste.

H kom ner med pogaca. Han ville vi skulle äta ihop, så åt en och pratade lite. Sedan gick han till träningen och jag jobbade vidare med S som kommit. Allt har gått bra och S fru var förbi, dvs H:s lillasyster. Vi pratade lite och hon körde hem mig när jag slutade. Behöver vila och inte träna nu när jag är på G att bli sjuk. Det har jag verkligen inte tid med..! Så hoppas inte. Men skippar träningen och vilar/sover nu idag, så kanske det blir bra.

Har duschat och ska nu njuta av en kopp te.



Kramisar

Kommentera här: