100630

Hej bloggen,

One more day is over! Ganska skönt faktiskt. Jag känner mig så himla trött, så ska alldeles strax lägga mig och vila. Ibland orkar man bara inte med allt, så då kan lite vila vara bra.

Började tidigt som vanligt och kom upp ur sängen trots att jag kände mig trött. På med kläder och fixade iordning mig lite för jobbet.
Kom dit och såg till att allt gjordes iordning som vanligt, vi fixade iordning uteserveringen och öppnade upp. Slutligen gjordes det sista klart precis som vi brukar.

Kunderna kom och gick och så kom en av våra kunder som skulle fixa till vår bil, så jag fick skjuts hem för att hämta bilen och så åkte vi till honom och parkerade den där.
Sedan fick jag skjuts tillbaka till jobbet. Bra med snälla kunder som ställer upp och skjutsa osv.

Dagen fortsatte på rätt bra. Ringde lite viktiga samtal och gjorde klart det. Kunderna rullade på riktigt bra från halv ett och vår sommarpraktikant var jätteduktig. Det är roligt när de tar för sig och verkligen vill. i har fått två varuleveranser, har gjort beställningar osv.
Allt fortsatte på i bra takt till klockan två och då fick jag sluta. Dagen har inte varit problemfri idag heller. Vilken dag är det? *suck*

Bytte om och gick till träningen. Sprang en halvtimme och stretchade efter. Kände mig dock helt matt, så det blir vila som gäller. Vill inte bli sjuk.
Gick hem och har druckit en kopp te. Duschade och skulle äta, men den matlusten försvann, så en annan gång..

Hoppas ni har en toppendag, så ska jag vila mig lite och förhoppningsvis blir jag lite piggare.


Kram

Kommentera här: