Äntligen lite semesterbilder från härliga Turkiet...

Nu kommer våra semesterbilder, eller några fler i varje fall...



Första kvällen framme i Antalya...





Första måltiden - Lahmacun och till det Ayran - Mums!





En vacker dag, som alla dagar...




Husse undersöktes av tandläkaren denna tisdag




Lilla Moi posar i nöjesparken




Breakfast-time! 





Lunch-time!! En typisk lunch för H om man tar bort frukten...  (Som ni vet så har ju jag en förkärlek för att fotografera mat... *ler*)




Mitt hjärta njuter av sin semester





En liten dam har nyss vaknat upp efter sin dagliga tupplur på stranden..




Turkiet gav mig tillbaka mina fina händer igen! Saltvattnet är svaret!




Någon var hungrig som vanligt *ler*




Resultatet av denna semester är i alla fall att vi har ätit mycket, badat, solat lite och fått lite färg. Min andra hälft är ju som en pepparkaka, medan min egen färg vill flagna bort.. Den som var så fin... :-(
Semestern har varit toppen! Jag är fortfarande helt lyrisk!!



Kommentera här: