110728





             
                                                     Frukost-time!!

Hej hej!!

Hoppas allt är bra med er! Här är det tipptopp. Jag har fått sova ut idag, efter gårdagen och visst är det bra, när man haft en dag som slagit vårt rekord på Havnekroa. Det är ju så kul! *ler* Men shit vad vi sprang. Det kom folk från överallt och det var lite av en never ending story. Jag gissar på att denna dag är precis likadan, för solen skiner och värmer börjar ta vid. Motion, here we go! *ler*

Annars har dagarna här gått med full fart. Det har inte varit supermycket, förrän igår, men det har ändå rullat på och kvällarna har avslutats av en skön dusch och sedan sängen för att titta på tv och sussa. Bra sätt att koppla av på och varva ner. Det kan vara svårt när allt går i hundrafemtio annars.


En liten jag med dagens outfit, där mina nya älskade sandaler från Deichmann är på:

               

Annars har allting varit bra. Det är väldigt skönt att vara här på sätt och vis. Även om jag saknar lägenheten, så är det skönt just nu. Man behöver inte tänka på vissa saker som man måste när man kommer hem. Kännas som man kämpar och kämpar utan något slut. Under ytan finns mycket som man inte ens kan föreställa sig.

Anyway så tänker jag njuta av min lediga tid nu och inte tänka för mycket.

Kramisar

Kommentera här: