Underbara söndagkväll


Mysoutfit på - check! Ja och så är man nerkrupen i soffan ordentligt. Sängen om ett tag och sedan har vi en ny dag. Gottar mig lite så länge och dricker te till det. Jag fullkomligt njuter av söndagar. Som jag har sagt så är det bästa dagen på veckan för mig. 





Det mesta är klart och med det även dagen. *ler* Började packa här hemma och gjorde klart det mest, kollade saker åt en väninna, lade en ansiktsmask, åkte och fick lite mat i magen, vilket inte var fel och tog det lugnt ett tag.
Kom hem igen och tog hand om det sista med tvätten. Kärleksmumsen blev helt klara, uppskurna och nedstoppade i lådor. Det tog sin lilla tid för dem, men gott blev resultatet.

Har fortsatt packningen. Små steg i taget är ju det bästa ibland.. *ler* Nu har jag dykt ner i soffan och är fast där!

Här kommer bilder på min nya fina klänning- Voila!
Tajt och med strass, me like!






Jag har dessutom tänkt på en sak ordentligt idag, en sak jag måste jobba på, en brist. Nu kör vi och det kommer gå mycket bättre om jag blir av med den. Alltid något att bita i, men man måste om saker ska bli tipp topp.

Puss o kram till er!

Kommentera här: